Подаруйте емоції своїм покупцям

Святкові дні в ритейлі надають додаткові можливості для продажів. Адже покупці активно ходять до магазинів за подарунками, у тому числі і для улюбленців. Які, наче діти, чекають подарунків та ласощів і радіють пакункам «під ялинкою». У такі періоди під час покупки актуально звернутися до емоцій та почуттів покупця, щоб виконати план продажів, а клієнтів зробити щасливими.

Емоційне залучення покупця до процесу покупки дає можливість працівникам зоомагазинів зробити час шопінгу для клієнта приємним, залучити до процесу вибору, отримати від цього задоволення. Емоційні прийоми продажів збільшують середній чек магазину за рахунок рекомендації супутніх товарів, які, як правило, мають більшу маржинальність, ніж основні. Позитивні емоції в процесі покупки підвищують лояльність і мотивують покупця знову повернутися до цього зоомагазину. Прийоми та технології емоційних продажів не складніші від звичайної роботи з покупцем. Проте ефект від них помітніший.

Ми підготували декілька порад, які допоможуть вам збагатити емоціями звичні процеси продажу у вашому магазині:

  • Продавці мають бути щирими. Для цього в розмові з покупцем треба уникати штампів і стандартних фраз, наприклад: «я теж таким користуюсь».
  • Створіть позитивну атмосферу в магазині — оформлення полиць, чистота в приміщенні, уніформа персоналу, музичний супровід — ці фактори безпосередньо впливають на настрій покупця.
  • Продавці в магазині мають випромінювати позитивні емоції. Завжди, навіть коли покупець не збирається робити покупку зараз, він запам’ятає доброзичливість по відношенню до нього, і наступного разу повернеться до вашого магазину вже за покупкою.

Пам’ятайте, люди цінують сервіс. Особливо, якщо він щирий! Побільше позитивних емоцій у вашому бізнесі та вдалих продажів!