Роль соціальних мереж у продажах товарів для тварин

Усе частіше й на довше ми стали затримуватися у власних смартфонах. Перегляд інформації в інтернеті, спілкування з друзями, пошук продуктів та онлайн-покупки — зараз у смартфоні можна практично все. Цьому «посприяла» пандемія. Так, за даними Euromonitor International, рівень наявності смартфонів у населення зріс з 17 % у 2010 р. до 80 % у 2021 р. Таке зростання має сильний вплив на нові моделі покупок споживачів. У результаті платформи онлайн-покупок, розроблені для ПК, були швидко адаптовані під використання в мобільних телефонах і поступово почали розвиватися нові комерційні платформи в соціальних мережах. Так зародилися й набули популярності продажі через соціальні мережі.

Перевага такого виду продажів у тому, що вони безпрограшні як для споживачів, так і для продавців. Вирішальне значення ефективних продажів у соціальних мережах має контент. Коли покупці проводять час у соціальних мережах, їх «чіпляють» цікаві історії, або унікальна інформація, яка, зрештою, і спонукає до прийняття рішення про покупку.

Споживачі все більше й більше звикають до такої моделі покупок, тому виробники розглядають не тільки сайти, а й ведуть сторінки в соціальних мережах для збільшення продажів їхніх продуктів або послуг.

Згідно з опитуванням споживачів цифрових технологій Euromonitor International приблизно 40 % опитаних під час покупок керуються порадами, отриманими із соцмереж. Крім того, самі покупці також можуть активно поширювати власні відгуки про продукцію, яка їм сподобалась. Виробники вивчають відгуки клієнтів про свої бренди і вкладають значні кошти в соціальні мережі, щоб підтримувати та розвивати цей канал спілкування.

Цікаво, що власники домашніх тварин більше покладаються на соціальні мережі для отримання достовірної інформації під час покупок. Ґрунтуючись на поведінці споживачів, індустрія догляду за домашніми тваринами, як правило, розвиває канал електронної комерції швидше, ніж інші галузі FMCG, та взаємодіє зі споживачами через соціальні мережі.

Наприклад, Just Kitchen (Тайвань) повідомляє через Twitter та Facebook, кількість домашніх улюбленців, які хочуть поласувати щойно приготованою їжею, спонукаючи власників хатніх вихованців розміщувати онлайн-замовлення на свою продукцію. Нещодавно, у червні 2021 року, компанія запустила доставку свіжоприготованих кормів для домашніх тварин.

Зазвичай, контент, орієнтований на власників домашніх тварин, зосереджений на теплих і зворушливих чи цікавих історіях про улюбленців. Dreamies (Mars Inc), що займає третє місце у світі за обсягом продажів ласощів для котів, у 2017 році випустила на YouTube рекламу, яка залишається легендою рекламної індустрії й на сьогодні зібрала понад мільярд переглядів. Цієї історії було більш ніж достатньо, щоб донести до споживачів основну думку про важливість ласощів у раціоні вихованця. Це позитивно вплинуло на фактичні продажі бренду у Великій Британії.

Роль соціальних мереж була розширена, оскільки вони дають можливість ділитися історіями брендів зі споживачами та орієнтуватися на покупців, які мають потенціал для здійснення покупок, залежно від асортименту продукції. Збір інформації через платформи соціальних мереж може допомогти компаніям краще зрозуміти аудиторію та ефективніше націлювати її на свої продукти, і це важлива частина маркетингових стратегій.

Стаття підготовлена за матеріалами сайту Euromonitor International