Підсумки GlobalPets Forum 2022

Навіть за умов війни в Україні мусимо думати про майбутнє та вже сьогодні робити кроки йому назустріч. Саме це є місія бізнесу, який має створювати можливість для виживання суспільству.

Тому, заради майбутнього, прийняли участь в GlobalPets Forum. Зараз хочемо поділитися підсумками та новинами з Форуму.

Перший офлайн-івент зібрав приблизно 180 представників із ЄС та Великої Британії. Темою були тренди в ритейлі, але неофіційною червоною лінією стала війна в Україні. Солідарність організаторів, колег і партнерів неймовірно сильна.

Доповідачами були експерти із трендів, психології поведінки споживачів та, звісно ж,  ритейлу PetCo, Pet at Home та Fressnapf.

Основні тези доповідей такі:

  1. Споживачі швидко переорієнтовуються на продукти, які не просто обіцяють результат, а можуть цей результат підтвердити (not feels good, but does good).

Висновок – критично важливо працювати з експертами! Люди значно менше довіряють класичним інфлюенсерам.

  1. Відмінною рисою сьогодення та минулого десятиліття є те, що рівень конкуренції зростає. Саме тому побудова відносин зі споживачами – це можливість для виживання ритейлу в майбутньому (to be futureproof).

Надзвичайно важливий tone of voice. Персоналізувати комунікацію до зрозумілої для кінцевого споживача. Продажі мають ставати легким і логічним результатом рекомендації, аніж метою.

Окремий акцент на ефективність живого стріму під час демонстрації продукту. Для прикладу був наведений китайський on-line магазин, який, саме завдяки стрімам, інтенсивно підвищив продажі в період COVID-19.

  1. Сторітелінг.

Контент – важливий інструмент. Саме тому, як складається комунікація, має приділятися особиста увага. Історія завжди мусить нести меседж (повідомлення). Меседж має демонструвати рішення для споживача. Не розповідайте про продукт, розповідайте про рішення, яке продукт несе.

  1. Нейромаркетинг.

Цінності, які заявляє бренд та те, як бренд комунікує, мають співпадати, інакше споживач бренду не довіряє. Мозок відмовляється проводити аналогію і виникає ефект відторгнення. Споживач має отримати нагороду (користь), після того, як приділить увагу бренду.

  1. Конкуренція в ритейлі.

Зруйнуйте [і перебудуйте] себе, доки вас не зруйнували конкуренти.

Підхід spray & pray більше не працює для утримання споживачів.

Сервіс піднімає лояльність та витрати споживачів.

Ті, хто пішли до конкурентів за швидшою доставкою та дешевшою пропозицією, більше ніколи не повернуться до вас.

Більшість компаній починають конкурувати саме досвідом споживачів (customer experince)

  1. Великий апгрейд від титанів Fressnapf та Pets at Home.

Fressnapf проінвестували в технічне оновлення програмного забезпечення заради створення екосистеми, яка забезпечує консолідацію та аналітику даних з усіх можливих джерел, а також накопичення сучасної бази даних зберігання актуального контенту.

Вище сказане безпосередньо впливає на рівень конкурентоздатності сервісу та розуміння потреб споживача.

Значні інвестиції також зроблені в замотивованість співробітників та удосконалення офісу.

Сервісність, ресурси та найвищий рівень консультації (в компанії за період COVID-19 помітили зростання кількості котів у Німеччині й почали підготовку окремих експертів для котів) – усе заради найкращого сервісу, через усі канали контактів клієнта із компанією. Омніканальність – це правильна стратегія, адже вона не створює канібалізацію між e-commerce та класичним магазином.

Pets at Home більше не продають товари, вони продають сервіси. Назва магазина супроводжується підписом: «ветеринарія, грумінг і консультації».

Великий акцент на омніканальність споживацького досвіду.

  1. Дані Euromonitor свідчать про важливість інвестицій в удосконалення саме діджитального досвіду споживачів.

Преміалізація в сучасному світі – це не про те, чим ми володіємо, а про те, ким ми себе відчуваємо (about who we are). Тому, купуючи товар, споживач хоче отримати найкраще.

Люди потребують простих у використанні та підтримці речей.

Споживачі шукають товари для нового захоплюючого досвіду.

  1. Технології доповненої реальності широко використовуються та допомагають додати сервісності.

Наприклад, спроектувати реальний розмір дряпки у своїй квартирі, щоб оцінити чи підійде вона. Це знижує ризики повернення товару й дає можливість покупцю заздалегідь взаємодіяти із продуктом, ще до покупки.

Цього року три українські компанії були присутні на Форумі та всі три мали стенди: Collar, Kormotech та Suziria. Усі розповідали про ситуацію в Україні, усі сповнені надії, що Україна обов’язково переможе, а бізнес знайде нові можливості для розвитку і зможе вийти на новий сучасний рівень, разом з усім світом.

А поки що живемо надією на перемогу, віримо та підтримуємо ЗСУ та улюбленців, виконуємо свою роль у їхньому утриманні у важкі часи і звичайно любимо свою рідну Україну!