Онлайн-зустрічі з клієнтами у воєнний час

Компанія «Сузір’я» продовжує працювати для благополуччя наших улюбленців і заради зміцнення економіки рідної України. Маючи власні новини та розуміючи, що за 75 днів війни в наших партнерів виникло безліч запитань, ми, впродовж трьох вечорів, провели онлайн-зустрічі, до яких могли долучитися всі наші клієнти.

Понад 200 учасників мали змогу поспілкуватися з ТОП-менеджментом компанії, поділитися планами та дізнатися, як війна змінила тенденції в зообізнесі. Обговорили актуальний попит на зоотовари, презентували новинки «Сузір’я» та нагадали всі варіанти оформлення та отримання замовлення у компанії. А головне – відповіли на питання, які турбували усіх учасників:

  • Чи змінились умови співпраці з компанією?
  • Як працює логістика та склади «Сузір’я»?
  • Чи будуть новинки в асортименті компанії?
  • Що очікує зооіндустрію в найближчому майбутньому?

Для нашої компанії вкрай важливо залишатися відкритими та прозорими для своїх клієнтів. Тому й надалі плануємо організовувати такі зустрічі.

Усе буде Україна!