Про ринок і продажі сьогодні

Коли повернуться промо-активності, як зміниться робота відділу продажів та що буде з довоєнними умовами співпраці? На ці питання нам відповідає директор з продажів ГК «Сузір’я» – Євген Роменець.

– Які питання стали для вас викликом у воєнний час?

Створення безпечних умов для здоров’я та життя – це перше, та, звичайно ж, основне завдання, що постало з початком повномасштабної війни в Україні. Наша команда доволі швидко мобілізувала всі зусилля, щоб допомогти співробітникам компанії з його вирішенням. Багато працівників «Сузір’я» разом з родинами вдалося перевезти до безпечніших західних областей.

Дуже важливою в цей момент була комунікація з колективом, адже багато колег потребували морально-емоційної підтримки. І вже стало звичним бути постійно на зв’язку. Ще з перших хвилин вторгнення ми перебували у режимі онлайн 24/7. Крім загальноприйнятих каналів комунікації для нашої компанії були створені альтернативні месенджери, де надавалася тоді і публікується зараз потрібну інформація та вдалий досвід колег в умовах війни.

Другим важливим завданням стала допомога домашнім улюбленцям, адже багато власників чотирилапих втратили доступ до кормів і їхні вихованці опинилися на межі виживання. Щоб підтримати тих, заради кого компанія й була створена, ми відкрили волонтерський штаб, який допомагає притулкам і благодійним організаціям.

– Як змінився запит ринку за останні декілька місяців?

З початком війни найбільш затребувані були такі важливі категорії, як кормова група та наповнювачі для туалетів. Значно виріс попит на сумки-, рюкзаки-переноски. На сьогодні вже бачимо, що люди адаптувались до нових реалій, бо знову зростає інтерес до ласощів, аксесуарів, іграшок та спальних місць. Я впевнений, що тенденція росту цих категорій і надалі буде триматися та лише збільшуватися.

Як війна змінила роботу відділу продажів?

– Наразі ми повернулися до звичної моделі роботи. Торгові представники поновили відвідування наших партнерів і разом з ними формують замовлення. Відділ підтримки теж працює в повному складі та вже надає консультації й допомагає знаходити відповіді на питання, що турбують клієнтів.

– Чи повернуться довоєнні умови співпраці?

В такій ситуації ми були вимушені перейти на роботу по передоплаті замовлень. А ось

домовленості з клієнтами про знижки залишаються такими, як і були до початку війни. Ми розуміємо, що для наших партнерів дуже важливо повернутися до відтермінування оплати за свої замовлення, тому працюємо над цим та сподіваємось, що найближчім часом це вдасться реалізувати – можливо, це буде наступний крок.

– Чи планує компанія відновлювати промо-активності?

– Не просто планує, а вже відновила їх! Цього місяця ми запропонували промо-активності нашим споживачам. Надалі плануємо тільки збільшувати кількість товару в «промо» та цікаві пропозиції для клієнтів.

– Три головні рекомендації власникам зообізнесу…

– Найперша та основна порада – вірте у свою роботу, віддано любіть справу, якою ви займаєтеся!

Наступна рекомендація – сконцентруйтеся на високомаржинальних брендах і категоріях. Приділіть найбільше уваги таким товарам у вашому асортименті.

Навчання – це третя, але не менш важлива порада. І тут мова йде не лише про вдосконалення ваших знань та навичок, а й про навчання ваших підлеглих.

Успішних продажів та швидкої Перемоги нам усім!