Наш склад:

Незважаючи на солідний вік (майже ровесники незалежної України), наша компанія завжди намагається бути «в тренді». Ми відслідковуємо останні досягнення та актуальні технології, щоб перейняти успішний досвід для покращення нашої роботи і для збільшення кількості задоволених домашніх улюбленців.

У 2018 році в м. Харків ми запустили в експлуатацію нове складське приміщення площею 3 500 м². Це дало змогу підвищити ефективність роботи нашої логістики, тому що завдяки новому складу значно збільшилася пропускна спроможність приймання товару та відвантаження замовлень.

Також, зросла швидкість і якість роботи над укомплектуванням кожного конкретного замовлення, адже товар в приміщенні розподілений згідно адресній системі зберігання. Що означає останній термін? Якщо ввести в пошуковик запит «адресна система зберігання», він запропонує статті на тему «як покращити роботу складу». А якщо коротко, то адресна система зберігання – це автоматизований процес оптимізації розміщення товарів на складі з урахуванням характеристик складу та товарів, а також системне управління навантаженням/розвантаженням.

Щоб кожен наш клієнт вчасно зміг отримати потрібний товар, комплектування замовлень контролюється за допомогою Термінала збору даних (ТЗД) – портативного комп’ютера з вбудованим сканером штрих-коду. Цей гаджет пришвидшує пошук необхідного товару та мінімізує ризик пересортування.

Наша компанія оцінила всі переваги такої модернізації, і вже у 2019-му ми осучаснили склад в м. Київ, де знаходиться наш філіал.
Ми постійно удосконалюємося, щоб швидко та якісно виконувати всі замовлення, адже знаємо, що по всій Україні на цей товар чекають сотні домашніх улюбленців!