Керівник онлайн каналу збуту:

Група компаній Сузиір’я – національний виробник товарів для тварин, дистриб’ютор більше 58 ТМ, працюємо на ринку України більше 27 років. Працюємо як надійний партнер для зоо магазинів, забезпечуючи при цьому своїх клієнтів зручним сервісом та високою якістю обслуговування. 

У зв’язку зі зростанням компанії оголошуємо пошук колени на роль – керівник онлайн каналу збуту.

Наши вимоги до кандидатів: 

  • Досвід роботи керівником відділу продажів від 3-х років 
  • Досвід холодних/теплих продажів
  • Вміння керувати та організовувати роботу відділу
  • Досвід створення віддаленої системи роботи менеджерів (планування, оцінка, контроль, мотивація)
  • Комунікабельний и опытный специалист , который сможет увеличить продажи компании.
  • Базові знання маркетингу, діджитал – маркетинга 
  • Готовність до відряджень

Обов’язки:

  • Створення стратегії розвитку інтернет-продажів в Україні
  • Управління командою продажів у інтернет-каналі
  • Моніторинг показників ефективності
  • Налаштування, оптимізація та оперативне управління процесами інтернет-каналу 
  • Проведення робіт зі збільшення клієнтської бази
  • Робота з аналітикою, планування та узгодження планів продажів
  • Проведення вводних тренінгів для нових співробітників, навчання стандартам та правилам роботи 

Ми пропонуємо нашим співробітникам:

  • Офіційне оформлення на роботу, соц. пакет згідно КЗоТ
  • 5-денний робочий тиждень 09:00-18:00;
  • Гнучка перерва на обід у будь-який зручний час (є своя столова)
  • Цікаву роботу в успішній, динамічно зростаючій компанії 
  • Корпоративні знижки на продукцію
  • Ми заохочуємо розвиток наших співробітників, тому сплачуємо до 50% навчання, тренінгів, МК 

Ваші відгуки у вигляді резюме, з вказанням очікуванного рівня заробітньої плати.

Резюме буже розглянуто напротязі 3-х робочих днів. У випадку зацікавленності ми зв’яжемося із Вами. Якщо для цієї вакансії вашого досвіду та компетенцій недостатньо, ми включаємо Васдо резерву та зв’яжемося при наявності потрібної вакансії. 

Отправить резюме